اخبار بازار بیلت و قراضه در ترکیه
نوشته شده توسط : hamiransteel

اخبار بازار قراضه :

اخبار و گزارش ها از بازار قراضه در ترکیه طی چند مدت اخیر، حاکی از سکوت و بی تحرکی بازار بود؛ اما آخرین خبری که از سوی این بازار منتشر شده، بیانگر شکسته شدن این سکوت و به حرکت افتادن این بازار می باشد. طبق جدید ترین گزارش اعلام شده از منابع رسمی خبر در این کشور، اخیرا یک محموله ی عظیم قراضه از اروپا خریداری شده و وارد خاک این کشور شد. طبق آمار های منتشر شده، ترکیه ای ها این محموله را با کمی افزایش قیمت خریداری کرده اند.

میانگین شاخص قیمت متال بولتن برای قراضه سنگین کلاس 1 و2 معادل 298 دلار هر تن سی اف آر می باشد که حدودا 1.5 دلار رشد افزایش داشته است؛ همچنین لازم به ذکر است که میانگین قیمت قراضه امریکا 306 دلار هر تن سی اف آر است که این مورد نیز حدود یک و نیم دلار هر تن افزایش داشته است. با توجه به آنچه که ذکر شد، می توان نتیجه گیری کرد که بازار همچنان در یک سکوت نسبی به سر می برد و فولاد سازان این کشور تقاضای چشم گیری برای قراضه نداشته اند.

 

اخبار بازار بیلت :

در حال حاضر به دلیل آنکه در ترکیه قیمت های اعلام شده از بیلت با قیمت های میلگرد هم خوانی ندارد و متناسب نیست، خریداران بیلت از بازار واردات دور هستند و قصد دارند فعلا خرید نداشته باشند. با وجود آنکه قیمت های پیشنهادی از سوی کارخانه ها همچنان بالا می باشد، قیمت بیلت در نوامبر حدود 505 تا 510 دلار در هر تن سی اف آر می باشد. گفتنی است که خریداران بیلت در ترکیه به اتفاق هم اعلام کرده اند که قصد خرید بیلت با قیمتی بیش از 495 دلار در هر تن سی اف آر نیستند.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: